Ebru Elçi
107604090
Pepsi-Cola Kuzey Amerika, yeni içecekleri olan Tava’nın reklam kampanyası için televizyon ve basın organları yerine interneti tercih etti. Bu gelişme ile Pepsi, Coca-Cola, Kraft, P&G ve Unilever gibi online reklamcılığa ağırlık veren kampanyalar arasına girdi.
Tava isimli yeni karbonatlı içecek, tava.com adresi, banner reklamları, promosyonlar, bedava ürünler ile Google ve MTV gibi büyük şirketlerin çalışanlarına tanıtıldı.
Meyve aromalı, kafeinsiz içeceğin hedef kitlesi pazarlamaları biraz şaşırtacak nitelikte Tava markası 35-49 yaş arası kişileri hedefliyor. Pepsi yeni markasını şimdiden Apple, Bliss Spa gibi şirketlerinin çalışanlarının yanı sıra Sundance Film Festival’inde de ürünü tüketicinin beğenisine sundu.
Bu online kampanya belli başlı metro istasyonlarının ötesine geçecek; bannerler AOL, chow.com, CitySearch, dailiycandy.com, discovery.com, Evite, MSN, oprah.com, People ve Weather.com’da yer alacak.
Pepsi, en son 2005 yılında Pepsi One ürünü için televizyonun yer almadığı benzer bir kampanya gerçekleştirmişti.
http://www.marketingturkiye.com/Haberler/Detay/?no=10585
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Mediterranean Fiesta
Tahitian Tamure
Brazilian Samba adı altında 3 ayrı çeşidi olduğu gözüken, tamamen kalorisiz, sodyum ve vitamin içeren bu içecek markaların rekabetinin iyice kızışacağının bir göstergesi. Coca-Cola'nın bunun karşısına koyacağı ürünü merak ediyorum.
Post a Comment