Garanti Bankası'nın Fenrbahçe'nin yıldız futbolcusu Roberto Carlos'u oynattığı reklamda, Milliyet Gazetesi yazarlarından Ali Eyüpoğlu'nun küçük bir ayrıntı dikkatini çekmiş. O ayrıntıyı, Ali Eyüpoğlu, cumartesi günü yayınlanan Milliyet Televizyon ekinde şöyle aktarıyor:
"Hani ustası, çırağı Carlos'u bir havale için bir koşu Garanti Bankası'na, "Bir de simit kapıver" deyip fırına gönderiyor ya, o reklamda....
Carlos, son sürat koşarak, zıplayarak, kayarak, bazen de top sektirerek ustasının havalesini yapıyor. Çırak, trafikteki otomobillerin üzerinden kayarak geçiyor. İşte tam o sırada ekranın göbeğine bir otomobil ve markası damgasını vuruyor.
O reklamı bir kez daha dikkatli izleyince onca trafikte tek br otomobilin başrolde olduğunu göreceksiniz. Hangi otomobil mi?
Volswagen Bora...
Bunun tamamen bir tesadüf olduğunu sanmıyorum. Çünkü Carlos, tam da otomobilin önüne geldiğinde havaya fırlıyor ki, amblem iyice göze batsın...
Doğuş Grubu'nun reklam ajansının bunu yapmakdaki amacı belli. Bir taşla iki kuş vurmak. Çünkü Garanti Bankası gibi Volswagen'in de Türkiye distribütörü de Doğuş Grubu...
Madem böyle bir niyetiniz var, bari Çırak Carlos'u Maslak'ta koşturun ki, arka planda grubun diğer şirketleri NTV, CNBC-e ve e2'nin de logoları gözüksün ya da yine Doğuş'uns attığı Skoda, Audi ve Porsche'ler de yollara dizilsin, onların da reklamı olsun.
Reference: http://www.marketingturkiye.com/Haberler/Detay/?no=9470
Poster: Arda Acar
Monday, October 22, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment