Friday, November 23, 2007

Kreatif iş çıkarmak artık çok daha zor

The Creative Group tarafından yapılan araştırmaya göre, reklam ve pazarlama yöneticilerinin yüzde 85’i, mesleklerinin 10 yıl öncesine göre daha karmaşık bir hal aldığını ve çok daha fazla çaba gerektirdiğini bildirdi. Yaşadıkları en büyük sorun sorulduğunda ise, katılanların yüzde 32’si iş ile aile görevleri arasındaki dengeyi tutturmak olduğunu ifade etti. Bunu, yüzde 28 ile “sektörel trendler ve teknolojide sürekli olarak günceli takip etmek” izledi.

Araştırmayı yorumlayan The Creative Group Direktörü Dave Willmer, “Medya ortamları artık daha parçalanmış durumda. Reklam ve pazarlama yöneticileri, hedef kitlelerine ulaşmak için sosyal medyadan markalı eğlenceye, daha geniş araçlar kullanabilmek zorundalar. Bu, sürekli öğrenmeyi gerektiren bir sektör. Günceli takip etmek demek, uyum sağlayabilmek demektir” diye konuştu.

Araştırma, 125 reklam yöneticisi ve 125 senior pazarlama yöneticisi olmak üzere toplam 250 kişiyle telefonda görüşülerek gerçekleştirildi.

Mustafa H Kurtulmuş - 23/11/2007
http://www.marketingturkiye.com/Haberler/Detay/?no=9636

No comments: