Wednesday, April 30, 2008

Kredi kartının parfümlüsü bile çıktı!

Kredi kartının parfümlüsü bile çıktı!

HSBC Advantage, kadınlar ve erkekler için özel tasarlanmış parfümlü kredi kartları Advantage Rouge ve Advantage Black’i müşterilerinin kullanımına sundu. Advantage Rouge ve Advantage Black, HSBC Advantage’ın tüm özelliklerine sahip olmalarının yanı sıra; kadın ve erkeklere ilgi alanlarına göre farklı hizmetler ve indirim avantajları sunacak. Advantage Rouge ve Advantage Black; seçkin restoran, spor salonu ve mağazalarda özel indirimler sunacak.

İsteğe göre belirlenebilen vanilya ve hindistan cevizi kokusuyla Advantage Rouge; Astroloji Danışmanlığı, New York / Milano Outlet Turu, Stil Danışmanlığı, Diyestisyen ve Yemek Kursu Hizmetleri’ni indirim ve rezervasyon önceliğiyle sunarken; kozmetik, mücevher ve giyim alışverişlerindeki özel indirimleriyle kadın olmanın avantajını sonuna kadar yaşatacak.
Lavanta ve tütün kokusuyla erkekler için hazırlanan Advantage Black ise; Yelken / Dalgıçlık, Fotoğraf Kursu, Stil Danışmanlığı hizmetleriyle birlikte; seçkin mağaza ve parfümerilerdeki özel indirimleriyle erkek olmanın avantajını sonuna kadar yaşatacak.
Ayrıca kartlar, yurtiçi seyahat, ev yardım hizmetleri ve yurtdışında sağladığı asistanlık hizmetlerinin dışında İstanbul, Ankara, İzmir, Çeşme ve Bodrum’daki havaalanlarında geçerli olan Havaalanı Transfer Hizmetleri de sunacak.

Advantage Rouge ve Advantage Black ile kredi kartı pazarında fark yaratacaklarını belirten HSBC Kart Yönetimi'nden Sorumlu Grup Başkanı Mehmet Sindel, “Rouge ve Black; görünümleri, özellikleri ve kokularıyla rekabetteki diğer ürünlerden farklı bir şekilde tasarlandı; bu yeni ürünler alışveriş yapmayı seven, indirim ve kampanyaları takip eden, yeniliklerle ilgilenen kadınlara ve erkeklere, ilgi alanlarına göre farklı avantajlar sunarak öne çıkacaktır” dedi.

Referans : http://www.marketingturkiye.com/Haberler/Detay/?no=10944


Yorum :

Kredi kartlarının asıl amacı dışına çıkarılıp sanki bir statü simgesiymiş gibi gösterilmesi açıkcası pazarlama başarısından çok bir boşluğu doldurma isteğiymiş gibi gözüküyor. Bankaların kredi kartları üzerinden gerçekleştirdikleri kendilerini pazarlama stratejileri ancak kartların renkliliği ve kokusuyla bağdaştırılıp sınırlandırıldığı sürece gerçekten o bankayı tercih etme sebebinin ne olduğu hiçbir insanın gözünde canlanamayacaktır. HSBC parfüm kokulu ürettiği kredi kartlarıyla özellikle alışverişi hayatında ön plana koyan kişilere bu kokuyu burunlarından eksik etmeyeceğe benziyor. ( Ödeme günlerindede kokulu ekstre ihtiyacı doğabilir. Bunun içinde rahatlatıcı ve gevşetici özelliği olan kokulardan yararlanmasını öneriyorum :)


EMİR MERT
107604149

1 comment:

Marketers discussing marketing & markets said...

Kredi kartlarının asıl amacı dışına çıkarılıp sanki bir statü simgesiymiş gibi gösterilmesi açıkcası pazarlama başarısından çok bir boşluğu doldurma isteğiymiş gibi gözüküyor. Bankaların kredi kartları üzerinden gerçekleştirdikleri kendilerini pazarlama stratejileri ancak kartların renkliliği ve kokusuyla bağdaştırılıp sınırlandırıldığı sürece gerçekten o bankayı tercih etme sebebinin ne olduğu hiçbir insanın gözünde canlanamayacaktır. HSBC parfüm kokulu ürettiği kredi kartlarıyla özellikle alışverişi hayatında ön plana koyan kişilere bu kokuyu burunlarından eksik etmeyeceğe benziyor. ( Ödeme günlerindede kokulu ekstre ihtiyacı doğabilir. Bunun içinde rahatlatıcı ve gevşetici özelliği olan kokulardan yararlanmasını öneriyorum :)

EMİR MERT
107604149