Wednesday, December 5, 2007

Enzymatic Therapy yatırım için Türkiye’yi seçti

Enzymatic Therapy yatırım için Türkiye’yi seçti 16.11.2007

Amerika Birleşik Devletleri’nde, 20 yılı aşkın süredir gıda destek ürünleri konusunda hizmet veren ve katı kuralları ile tanınan Enzymatic Therapy Türkiye’de.
Gıda destek ürünlerinde dünyanın en iyi üç markasından biri olan “Amerikan markası” Enzymatic Therapy, ürünlerini, daha üretim aşamasına geçilmeden, hammadde halinden iken çok sıkı deneylerden geçiriyor ve raf ömrü dolana kadar bilim kurulu ile sürekli denetliyor. Marka, denetlemelerinde, “Alman disiplini” ile biliniyor.
Sadece titizlikle seçtiği 11 ülkeye ürünlerini veren şirket, yeni yatırım yapacağı ülkeye karar vermek üzere 5 yıl önce Türkiye ile birlikte birkaç ülkeyi daha takibe aldı. 5 yıldır Türkiye’deki gıda destek ürünleri pazarını araştıran ve sonunda eczanelerin standardının, “ürünlerini satabilecek kadar iyi” olduğuna karar veren marka, yatırımını Türkiye’ye yapmaya karar verdi. Şimdilik sadece 14 çeşit ürünü ile eczanelerdeki yerini alan markayı dünya pazarında ilk üçe sokan sebep, en az 3 kat daha fazla saf olması. Amerika’da Oprah & Friends Radio’da Dr Mehmet Öz’ün ürünlerinden övgüyle bahsettiği Enzymatic Therapy, kalp damar sağlığından kıkırdak dokunun korunmasına, sağlıklı beyin fonksiyonlarının desteklenmesinden sağlıklı yaşlanmaya kadar birçok konuda gıda desteği sağlıyor.

Kaynak:http://www.mediacatonline.com/tr/news/details.asp?a=1&id=5091&page=4

Son yıllarda giderek gündelik hayatlarımızın birer parçası haline gelmekte olan "wellness, gıda takviyesi, sağlıklı beslenme" gibi kavramlar hiç şüphesiz ki yepyeni pazarlar da yarattılar. İlaç kullanımının hayli yaygın olduğu Türk toplumunda bir kaç yıl öncesine kadar "Supradyn" dışında destek ürünü bilinmezken, günümüzde GNC, Herbalife ve benzeri markaların ürünleri kolaylıkla temin edilebilmektedir. Alışveriş merkezleri ve işlek caddelerde açılan mağazalarda kişisel bakımdan gıda takviyesine, zayıflama ürünlerinden destek maddelere varıncaya kadar tüketiciye türlü türlü seçenekler sunulmakta ve pazar her geçen gün yeni bir oyuncuyla tanşmaktadır.
Tüketicilerin gözünde doğaya dönüşün ve saflığın her geçen gün daha da önem kazandığı günümüzde, Türk pazarının cazibesini ve dinamiğini beş yıl gibi bir süre boyunca gözlemleyen "Enzymatic Theraphy" nihayet ürünleriyle eczanelerde yerini aldı. Özellikle kullanılan hammaddelerdeki saflık oranlarıyla dikkat çeken markanın Türkiye'yi seçme nedeni,Türk tüketicisinin bilinç düzeyindeki artışa paralel olarak gösterdiği ürün tüketimindeki seçicilik olsa gerek. Bu anlamda eczanelerin dağıtım kanalı olarak seçilmesi, tüketiciye vereceği güven açısından son derece önemli. Ayrıca pazarda yerini alırken sıkça vurgulanacak bir nokta da, raflarda yerini alan ürünlerin kullanım süresinin bitişine kadar kontrol edilecek olmasıdır. Son zamanlarda kimi gıda takviyesi adı altında piyasaya sürülen ürünlerle ilgili basında yer alan spekülatif haberlerden sonra, "Enzymatic Therapy" kendisini eczanelerde, yoğun denetimle satılan, saf gıda destek ürünleri olarak farklı konumlandırmaktadır.


Aylin D. Gür 104604171

No comments: