Tuesday, December 18, 2007

Ülker Golden Çikolata da Facebook'ta...

Ülker Golden Çikolata, tüm dünyayı saran Facebook çılgınlığına “Çokopoke” uygulamasını (aplikasyon) ekleyerek katıldı.

Çokopoke, Facebook üyelerinin o günkü ruh halini çikolata ile ifade edebileceği bir uygulama… Facebook üyeleri, Çokopoke uygulamasını yükleyerek arkadaşlarına aşk, iş, para, okul, sağlık ve diğer konularda pek çok ruh durumunu anlatan çikolata gönderebiliyor.

İşte Çokopoke’den gönderilebilecek çikolata çeşitlerinden bazıları:

‘Dünyanın en sıkıcı ve en bitmek bilmeyen toplantısına dayanma gücü veren çikolata’
‘Bu sabah işe gelmemek için herşeyimi verirdim" diyenlere, "hayat yine de güzel…" dedirten çikolata’
‘10 dakikalık yolu 2 saatte gittim, deliricem diyenlere sabır veren çikolata’
‘Kredi kartı ekstresi, maaşı kadar gelenleri yeniden hayata bağlayan çikolata’
‘Alışverişte kendini kaybedip kart limitini dolduranların kendilerini affetmelerini sağlayan ulvi çikolata’
‘Sabahın köründe finale girecek garip üniversitelinin zihnini açan mucize çikolata’…

http://www.haber3.com/haber.php?haber_id=315645

Yorum:

Son zamanların en popüler sitesi olan Facebook, büyük şirketlerin ilgi odağı olmuş durumda. En çok ziyaret edilen sitelerden biri olmasından dolayı şirketler siteye ürünleriyle ilgili uygulamaları eklemekteler. Efe rakı, Fortis gibi markalardan sonra Ülker de yenilikçi ve girişken bir firma olarak Facebook u kullandı. Türkiye’deki kullanıcı sayısı 2,1 milyon olan Facebook, büyük kitlelere yüksek reklam maliyeti ödemeden ulaşmanın kolay bir yolu haline geliyor. Bu avantajdan yararlanmak isteyen şirketlerin sayısı da günden güne artacak gibi gözüküyor.

Tuğçe Pakakar
107604066

No comments: