Ülker: Godiva Türkiye’ye bayram hediyemiz olsun
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/7905880.asp?m=1
Global piyasalarda rekabet etmek konusunda “marka tanınırlığı”nın yeri yadsınamaz. Ülker’in Godiva’nın global tüketicide yarattığı algıyı yakalayabilmesi yıllarını alacakken, Godiva’yı satın almak global oyunda Ülker’in işini kolaylaştırdı. Ayrıca, söz konusu satın alma esasen iç pazarda Ülker’in algısını olumlu yönde değiştirmek için de son derece elverişli bir araç. Nestle ile kıyaslandığında bir alt kalitede olduğu algısını veren Ülker, böylelikle kendi markasıyla da iç pazarda A-B grubu tüketici nezdinde daha olumlu bir konuma sahip olacak. Aynı şekilde esasen innovasyon konusunda son derece olumlu çalışmaları bulunan Ülker’in mevcut müşteri algısında (özellikle A-B grubu müşteriler için) Nestle’ye göre daha “hantal ve gelenekçi” konumu da Godiva’nın satın alınması ile değişebilir.
Ercan OĞUL
107604033
Wednesday, December 26, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment