Thursday, November 22, 2007

ABD'nin ünlü dondurmacısı Ben&Jerry's Türkiye'ye geldi

Amerikan dondurma markası Ben&Jerry's, Algida Türkiye işbirliğiyle Türkiye pazarına girdi. 22 ülkede mağazası bulunan ve ilk aşamada İstanbul'da iki mağazayla hizmet verecek şirket, Türkiye'de 1 milyon tüketiciye ulaşmayı hedefliyor.
Ben&Jerry's dondurmalarının tanıtımı için düzenlenen toplantıya şirketin Avrupa Direktörü Helen Jones, Türkiye Marka Müdürü Ceren Türkben Kaya ile Algida Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Şükrü Dinçer katıldı.
Helen Jones, Ben&Jerry's'in dondurmalarında kullandığı iri çikolata parçaları ve dondurmalarına verdiği ilginç isimlerle tanındığını söyledi. 2001 yılından bu yana iklim değişikliği konusuna da dikkat çekmeye çalıştıklarını ifade eden Jones, "En kaliteli malzemeyi kullanıyor ve lezzete büyük önem veriyoruz. Bunu yaparken de içinde yaşadığımız gezegeni hiçbir zaman unutmuyoruz" dedi.
Ceren Türkben Kaya da Ben&Jerry's dondurmalarının 22 ülkede tüketildiğini ve Türkiye'deki hedefin ise ilk aşamada İstanbul'da iki mağazayla hizmet vermek olduğunu kaydetti.


İlk mağaza Kanyon'da
İlk mağazanın Kanyon alışveriş merkezinde açıldığını, ikincisinin de Nişantaşı'nda açılacağını bildiren Kaya, "Türkiye'de hedefimiz, 1 milyon tüketiciye ulaşmak. Daha sonraki aşamada ise markamızın ruhuna uygun olarak gelişmeye devam edeceğiz" diye konuştu.
Kaya, dondurmanın fiyatının Avrupa'daki ile paralel olacağını bildirerek, küçük boy dondurma fiyatının 5 YTL olacağı bilgisini verdi. Kaya, ilk aşamada Türkiye'de 13 çeşit dondurmanın satışa sunulacağını dile getirdi. Algida Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Şükrü Dinçer ise, Ben&Jerry's'i Algida Türkiye olarak davet ettiklerini açıkladı.

Milliyet 22.11.2207

Hüsnücan Sayım

No comments: