Tween üst lige oynuyor...
2011 yılında dünyanın ilk 10 markasından biri olma hedefiyle 2 senedir David Bradshaw`ın danışmanlığında hazırlanan Tween `in, dünyanın Dolce & Gabbana, Galliano Homme, Dsquared, Burberry, Etro, Kilgour, J. Maskey, Thom Browne gibi "en önemli markalarını bir araya getiren, kraliyet ailesi ve soyluların modayı takip ettikleri adres" olan Harvey Nichols`ta yerini alarak "bir ilki" gerçekleştirdiği kaydedildi.
Kaynak. www.markagazetesi.com
Yorum. Günümüzde markaların hayatta kalabilmesi ve rekabet edebilmesi için farklılaşması gerektiği kaçınılmaz bir gerçek. Tween 2 senedir izlediği stratejiler ve uzun vadeli hedefleriyle buna erişebilecek gözüküyor. Kendisini tamamen üst sınıfa hitap eden her yaştan bir erkek markası yapma yolunda, konu hakkında uzmanlarla çalışıp Customer Segmentation Strategy uyguluyor. Ürünlerini Türkiye pazarına girdiklerilerinde ‘’Türkiye’nin %5lik zengin kısmının %10una hitap ediyoruz’’ diye açıklayan Harvey Nichols mağazalarında satacak olmalarıda bu yolda ne kadar doğru bir adım attıklarının göstergesi. Tween’in markayı bir yaşam tarzı haline getirmesi durumunda hem ağır rekabet koşullarından kurtulacak, hem uluslararası pazarlarda doğru kitlelere ulaşarak karlılıklarını arttıracaktır.
GÖKHAN ERARSLAN
107604002
Sunday, May 18, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment