Tuesday, December 11, 2007

Tofaş, ’Nişantaşı’na özel’ otomobil getirdi

Tofaş, Fiat, Alfa Romeo, Ferrari ve Maserati’den sonra İtalyan Lancia markasını da Türkiye getirdi. İstanbul’un en seçkin ve en kozmopolit semtlerinden biri olan Nişantaşı’nı hedef bölge olarak seçen Tofaş, bu bölgede yapacağı tanıtımla Lancia’nın Ypsilon modelini satışa sunacak. ’Very Ypsilon Person’ (VYP) sloganıyla pazarlanacak otomobilden bu yıl sadece 200 tane satılacak.TOFAŞ, İstanbul’un en seçkin ve en kozmopolit semtlerinden biri olan Nişantaşı’na özel bir marka ve otomobili Türkiye’de satışa sunmaya hazırlanıyor. Fiat, Alfa Romeo, Ferrari ve Maserati’den sonra 100 yıllık İtalyan Lancia markasının da Türkiye distribütörü olan Tofaş, yeni markasıyla özellikle modayı yakından takip eden gençleri ve kadınları hedefliyor. Nişantaşı’nda gerçekleşecek bir tanıtımla 15 Mayıs’ta satışa sunulacak Lancia’nın Türkiye’deki ilk modeli Ypsilon (Y modeli) olacak. VYP (Very Ypsilon Person) sloganıyla özel parti ve organizasyonlarla pazarlanacak Lancia Ypsilon’a, 13 bin 700 Euro’dan başlayan özel fiyatıyla bu yıl sadece 200 kişi sahip olabilecek. Bu 200 kişi Lancia markasının Türkiye elçileri olacak. SIRADIŞI MÜŞTERİLER HEDEFLENİYOR:
Lancia’nın her şeyden önce ayrıcalıklı ve sıra dışı müşteri kitlesine hitap ettiğini belirten Alfa Romeo ve Lancia Türkiye Direktörü Altan Aytaç, "Lancia markasının gelişiyle Fiat Auto Grubu’nun 5 otomobil markasını da ülkemizdeki tüketicilerin ve otomobil tutkunlarının beğenisine sunuyor olacağız. Lancia markasının global hedeflerinin başında, ürün gamına yeni katılacak modellerle ve yeni pazarlarla genişlemek, büyümek ve otomobillerinde seçkin bir tasarım, zarafet ve konforu arayan daha çok müşteriye ulaşmak yer alıyor" dedi. TÜRKİYE PİLOT ÜLKE OLDU:
Lancia markasının, Tofaş’ın bünyesinde bulunan prestij markalarındaki başarısını görerek Türkiye’yi gelecek vizyonunda izleyeceği strateji açısından pilot ülke olarak belirlediğinin altını çizen Aytaç şöyle konuştu: "Lancia’nın yeni logo ve yeni bayi teşkilatını ilk uygulayan ülke olacağız. Türkiye’de Alfa Romeo markasının yeniden yapılanmasına Lancia markasını da monte ederek bu iki markanın satış ve servis teşkilatını, Fiat markasından ayrıştırarak birlikte oluşturacağız. Lancia bu global stratejinin ilk uygulamasını teşkil eden Türkiye pazarını yakından ve dikkatle izleyerek geleceğine yön verecek."YILSONUNDA MUSA GELİYOR:
Lancia Ypsilon’un İstanbul, Ankara ve İzmir’deki 4 özel showroomda satılacağını kaydeden Aytaç şöyle konuştu: "2007 yılı sonunda yenilenecek olan ’Musa’ modeli ile birlikte gerçekleştirilecek ana lansmana kadar ’Ypsilon’ modelimizle özel sayıda özel bir fiyatla müşterilerimizle buluşacağız. 3 kuşak üzerine kurulu 20 yıllık tarihinde 1,5 milyon satış adedi bulunan Ypsilon (Y modeli), 2003 yılındaki son lansmanından bugüne kadar Avrupa’da 200 bin adede ulaşarak markanın ’küçük amiral gemisi’ ünvanını hak etti. 200 kişi marka elçisi olacakAlfa Romeo ve Lancia Türkiye Pazarlama Müdürü Arzu Çolakoğlu ise farklı bir pazarlama stratejisi oluşturarak Lancia’nın kendi marka elçilerini yaratacaklarını söyledi. Çolakoğlu, "Ypsilon modeliyle Türkiye’de çok özel bir kesime hitap edeceğiz. Yılsonunda yapmayı planladığımız lansmana kadar farklı bir pazarlama ve satış modeli geliştirdik" dedi. "200 marka elçisine 13 bin 700 Euro’dan başlayan çarpıcı bir fiyat avantajıyla tanışma fırsatı sunacağız" diye konuşan Çolakoğlu şunları söyledi: "Ypsilon’un güçlü olduğu çok önemli noktalar var. Kendine özgü stilinin yanı sıra, b-colore (çift renkli) boya özelliğine sahip, Avrupa’da DFN (Dolce Far Niente, Tembellik tatlıdır) olarak bilinen otomatik vites seçeneğiyle, granluce açılır tavanı ve yüzlerce versiyon alternatifi ile maksimum düzeyde kişiselleştirilebilir bir otomobil olma özelliği ile ayrı bir hava katacak. 4 farklı motor opsiyonu ve hem benzinli hem de dizel 3 farklı motorda otomatik vites seçeneğinin olması büyük avantaj sağlayacak" diye konuştu. Çolakoğlu, Ypsilon serisinde, 4 farklı donanım seviyesi ile birlikte 11 dış renk, 6 yeni "b-colore" özel giydirme, 8 farklı iç renk-döşeme ve aksesuar kataloğundakiler dahil olmak üzere 5 değişik jant seçeneğinin yer aldığını kaydetti.

Hürriyet 14 Mayıs 2007
http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=6508907

beyza çoktosun
107604175

No comments: