Sunday, May 25, 2008

AvivaSA’dan tasarrufa yönlendiren kampanya: 'Geleceğini Biriktir'

AvivaSA Emeklilik ve Hayat, kamuoyunda ses getirecek çok farklı projelerle adından söz ettirmeye hazırlanıyor. Bireysel ve toplumsal tasarrufu teşvik etmeyi hedefleyen projenin bir ayağını yeni reklam kampanyası oluşturuyor.
“AvivaSA geleceğini biriktirir”
Tasarruf etmenin eskilere ait bir kavram haline geldiği günümüzde, tüketim çılgınlığına karşı “biriktirmek güzeldir” sloganı ile hareket eden AvivaSA’nın yeni kampanyasının temel felsefesini tüketim toplumu değil de birikim toplumu olmak oluşturuyor. 22 Nisan 2008 tarihinden itibaren görsel ve yazılı basında yayınlanmaya başlayacak olan reklam kampanyasında, gereğinden fazla yapılan tüketime dikkat çeken AvivaSA, “AvivaSA geleceğini biriktirir” konsepti ile kişileri tasarrufa yönlendirmeyi ve mevcut alım güçlerinin ileriki yaşlarda da aynı seviyede devam etmesini sağlamayı hedefliyor.
Astoria Alışveriş Merkezi’nde düzenlenen basın toplantısında kampanyayı anlatan AvivaSA Genel Müdürü Meral Egemen, toplantıyı özellikle bir alışveriş merkezinde düzenlediklerini belirterek kişilere “almayın” demediklerinin altını çizdi. Gereğinden fazla harcamak yerine, birikim yaparak kişileri geleceklerini güvence altına almak için yönlendirmeyi hedeflediklerini belirten Egemen, AvivaSA’yı bir hayat kumbarasına benzeterek bu kampanyanın kişileri fazla harcamaları konusunda düşündüreceğine, kendilerini ve sevdiklerini güvence altına almak için harekete geçireceğine ve tasarruf disiplini yaratmada kişilere destek olacaklarına inandıklarını belirtti.
AvivaSA yeni projelerle adından söz ettirecek
1 Kasım 2007 tarihi itibariyle gerçekleşen birleşmeden doğan AvivaSA Emeklilik ve Hayat, sektörün lideri olarak sektöre önderlik edecek, kamuoyunu yakından ilgilendiren projeleri de uygulama geçirmeye hazırlanıyor. Yeni kampanyası ile tasarrufu yükselen değer yapmayı hedefleyen AvivaSA’nın önemli projeleri arasında görme engellilere yönelik bir çalışma da yer alıyor. Detaylarının yakın zamanda kamuoyu ile paylaşılacağı proje dışında, AvivaSA ayrıca 2 binin üzerinde çalışanının yarattığı sinerjiyi toplumsal faydaya dönüştürmeyi amaçlıyor. Geçtiğimiz günlerde tüm şirket çalışanları ve yöneticilerinin kan bağışında bulunduğunu söyleyen AvivaSA Genel Müdürü Meral Egemen, “Bir emeklilik ve hayat sigortası şirketi olarak işimizin özü sosyal sorumluluktur” diyerek kurum içinde sosyal sorumluluk bilincinin geliştirilmesi için yoğun bir çaba içinde olduklarını belirtti.
Egemen, düzenlenen toplantıda AvivaSA’nın ilk altı ayını da değerlendirdi. Yüzde 24,13’lük pazar payı ile sektörde en çok fona sahip olduklarının altını çizen Egemen, “Biz kalıcı liderliğin toplumsal konulara hassas, sosyal sorumluluğa sahip bir şirket olmaktan geçtiğini düşünüyoruz. Esasen bireysel emeklilik ve hayat sigortacığı bu noktada toplumun daha iyi hale gelmesi için de çalışan bir sektör. Kişilerin geleceklerine sahip çıkmak için bugünden yaptıkları bir yatırım alanı. Aynı şekilde biz de AvivaSA olarak yarınlarımız için çalışıyoruz. Toplumun geleceğini biriktirmesi için işimizi, daha sağlıklı bir gelecek için de gönüllülerimizle sorumluluklarımızı yerine getiriyoruz” dedi.

KAYNAK: http://www.mediacatonline.com/tr/news/details.asp?id=6279

YORUM:Biriktirmekten daha çok harcamanın kabul gördüğü Türkiye’de, Sabancı ile birleşmesinden sonra reklam kampanyalarına ağırlık veren Avivanın yeni kampanyası gerçekten çok anlamlı… Temel olarak, damlaya damlaya göl olur prensibiyle hareket eden, sigortacılık sektöründen ‘geleceğini biriktirir’ gibi akılda kalacak bir sloganla ve harcama/biriktirme ikilisinin birlikte kullanıldığı yeni kampanyalarıyla bundan sonra daha akılda kalıcı olacağı ve marka bilinirliğini arttıracağını düşünüyorum. Reklamlarda kullanılan müzik ve görüntülerin de kampanyanın akılda kalıcılığında şimdiden çok büyük yardımı olduğunu görebiliyoruz.

Meriç Akcan - 107604111

No comments: