Thursday, May 22, 2008

Renault'dan çarpışan arabalar...



Yorum:
Renault son reklam kampanyasında güvenlik temasını ön plana çıkarmak için çok çarpıcı bir reklam filmi hazırlayarak güvenilir otomobiller üretmek konusunda da ne kadar başarılı olduğunu gösteriyor. “Renault Otomobiller Yaratır" sloganıyla kendisini sektörde yeniden konumlandıran Renault yıllardır süre gelen ve insanların Renault da araba mı? gibi tepkiler vermesine neden olan Toros, Broadway ve Flash gibi modellerini tarihin tozlu raflarına kaldırarak yerlerine orta sınıf otomobil segmentinde yer alan kaliteli, konforlu ve güvenilir bir ürün yelpazesi getirdi. Bu değişiklikler firmanın gelişime ve yeniliğe ne kadar hızlı ve doğru bir şekilde uyum sağladığının da bir göstergesidir. Renault her yıl 100 milyon EURO bütçe ayırdığı güvenlik konusunda da 8 modeli ile Euro NCAP(EuroNCAP, Avrupa koşullarını temel alarak, araçların dayanıklılığını test eden "tamamen bağımsız" bir kuruluştur.)'ten 5 yıldız alarak otomobillerinin aynı zamanda ne kadar güvenli olduğunu da ispatlamıştır. Son reklam filminin gösterime girmesi ve tamamen gerçek otomobiller kullanarak(%100 gerçek çarpışan arabalar "Renault Ballett")Renault insanların kafasındaki güvensiz otomobil algısını da ortadan kaldırarak kendisinin de güvenilir otomobil üreticileri arasında olduğunu göstermiştir.


source:http://www.renault.com.tr/page/safety.asp

Emre Suntekin
107604082

1 comment:

Marketers discussing marketing & markets said...

"Renault Ballet" ismini verdiği bu reklam filmi ile aynı zamanda estetik ve sağlamlık kavramlarını bir çatı altında sunduğunu ve müşterisine her iki konuda da iddialı olduğu mesajını vermiştir.

Emre Suntekin
107604082