Tuesday, May 27, 2008

Yepyeni Bosch ankastre serisi ile mutfaklarda eksik“sizsiniz”

Ankastrede Avrupa’nın bir numaralı markası olan ve ankastre ürünlere ciddi bir yatırım olarak bakan Bosch, yepyeni ankastre serisiyle pazardaki yerini sağlamlaştırıyor. Bu yeni seri için çekilen reklam filmi de Bosch‟un, tüm ankastre ürünlerini, sadece bugünkü değil, gelecekteki ihtiyaçlara da cevap verecek şekilde tasarlayıp, ürettiğini destekliyor. Hayatın büyük bir bölümünün geçtiği mutfaklara, kusursuz teknoloji, estetik ve konfor getiren Bosch’un yepyeni ankastre ürünleriyle donatılmış mutfağında tek eksiğin kullanıcı olduğu mesajı veriliyor.
Filmde, her şeyi tamamlanmış evine, mimar bir arkadaşını projeye destek vermesi ricasıyla getirdiğini anladığımız adam,”Eksik sizsiniz hanımefendi‟ şeklinde cevap vererek, en az Bosch‟un ankastre ürünleri kadar estetik bir evlenme teklifinde bulunuyor.

Bosch Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Neylan Süer Cansın geleceğin ihtiyaçları da göz önünde tutularak yeni ankastre serisi ile üst ve orta segmenteki tüketicilere hitap ettiklerini belirtmektedir.

YORUM

"Kadına verilen önem"den yola çıkan hayatın cilvelerini tema eden bi reklam. ‘Neyleyim köşkü,neyleyim sarayı içinde salınan yar olmayınca...’ana felsefesi ile Bosch’un ankastre ürünlerine süper ve vurgusu gizliden çok iyi yapılmış.’herşey mükemmel ne eksiği var ki buranın’cümlesiyle mimar Bosch’un ankastre serisi kadar estetik bir evlenme teklifi etmektedir.

Ankastre, beyaz eşya sektörünün Türkiye’de ve dünyada hızla büyüyen bir alt segmentidir. Bu segmente Bosch tüketici hedef kitlesini üst ve orta segment tercih edebildiği bir ürün grubu olarak yeniden tanımlıyor. Ankastre ürünler standart beyaz eşyanın dışında ekstra teknik özellikleri ve zarafetide içinde barıdırıyor olmasından dolayı bu özelliklere vurgu yapılmaktadır.

107604147 – Elif RENDECİ

No comments: