Sunday, May 25, 2008

Avrupa Kupası’nın ilk hediyesi Pepsi’den

20.05.2008
Pepsi, 29 Haziran’a kadar devam edecek kampanyası süresince futbol severlere her saat başı 1 yıllık Lig TV ile her dakika başı 1 aylık Lig TV hediye ediyor.Pepsi, “Futbol Keyfi” kampanyasıyla futbol severlere özel hediyeler sunuyor ve futbola ayrı bir renk katıyor. Kampanya boyunca Pepsi içenler muhteşem hediyeler kazanıyor. Pepsi, 29 Haziran’a kadar devam edecek “Pepsi Futbol Keyfi” kampanyası kapsamında tüketicilerine her saat başı 1 yıllık Digitürk kurulumu ve Lig TV’li Ekospor aboneliği ile her dakika başı 1 aylık Lig Tv’li Ekospor paketi aboneliği kazanma fırsatı sunuyor.Pepsi, Pepsi Light ve Pepsi Max kapaklarından ya da açma halkalarından çıkan şifreleri her gün saat 13.00 – 20.00 arasında Turkcell 3323’e ya da www.pepsi.com.tr sitesine her saat başı ve her dakika başı ilk gönderenler hediye kazanma şansını yakalıyor.Ayrıca Pepsi, Pepsi Light ve Pepsi Max, kampanyada milyonlarca kontör kazandırmanın yanı sıra, milyonlarca wallpaper, mobil oyun, melodi ve milyonlarca 1 litrelik Pepsi hediye ederek futbol keyfini daha çok arttırıyor. Üstelik Pepsi Max hergün herkese 5 kontör hediye veriyor. Pepsi’nin "Futbol Keyfi" kampanyası için hazırladığı reklam filmi “Aldırma Gönül” şarkısı ile dikkat çekiyor. Kampanya ayrıntılarına www.pepsifutbolkeyfi.com web sitesi üzerinden ulaşılabiliyor.

KAYNAK: http://www.mediacatonline.com/tr/news/details.asp?a=1&id=6470&page=1

YORUM: Pepsi, dünyadaki en geniş izleyici kitlesine sahip spor dalı olan futbolun çok yoğun bir şekilde takip edileceği Avrupa Kupası boyunca tüketicileri ile etkin iletişim kurabilmek için yoğun bir pazarlama faaliyeti ile karşımıza çıkıyor. Hedef kitle futbol seyircisi ile keyifli anlarda iletişime geçilerek bu markayı keyif anlarla özdeşleşen ve dünyanın en ünlü futbolcularının tercihi olan bir marka algılaması yaratılmaya çalışılıyor. Televizyon reklamlarından daha çok, internet üzerinden pazarlama ana pazarlama enstrümanı olarak seçilmiş. Profil oluşturma, kişiye göre özelleştirme, ve çeşitli interaktif özelliklere sahip websitesinde futbolseverlerin hayranlık duyduğu ünlü futbolcular sıkca kullanılmış. Websitesi aracılığı ile tüketiciler ile uzun süreli bağ kurulması hedeflenenen pazarlama faaliyetleri çok geniş promosyon paketi ile destekleniyor.

M. UĞURTAN 107604159

No comments: